Retourformulier
Ben u ontevreden over de Android Media Box of heeft u klachten? Wij nemen alleen retourzending in behandeling die aan de volgende eisen voldoen:
- De Android Media Box is niet gebruikt. Wij meten dit door middel van een log-tracking waarbij we kunnen zien of iemand actief van de Box gebruik heeft gemaakt. De verpakking is niet opengeweest. Dit checken we d.m.v. de sealing.
- U heeft een Android Media Box zonder Kodi addon pakket besteld. Wanneer u wel een Android Media Box heeft met Kodi dan is er sprake van maatwerk software. Dit wordt namelijk speciaal per bestelling geïnstalleerd. Wanneer een consument Kodi eenmaal heeft gebruikt gaat treed er een speciale licentie in werking. Op maatwerk software is de wet ‘kopen op afstand’ niet van toepassing.
- U verstuurd het pakket terug via track & trace en verzekerd de verzending bij PostNL. Anders loopt u het risico dat het pakket beschadigt bij de retourverzending. U verliest hierdoor uw recht op retour en de daaraan gelieerde financiele transactie.
- U verstuurd het pakket uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst.
- Bij software of hardware fouten heeft u recht op 12 maanden garantie. Wij sturen de Android Media Box dan terug naar de fabriek. De reparatie kan enkele maanden duren. U krijgt geen leenbox, tenzij anders aangegeven door Android Media Box.
- U hebt zelf verantwoordelijk voor het juiste gebruik van de Android Media Box. Wanneer u software gebruik uit niet officiële Google Play store bronnen ligt het risico bij u. Wij adviseren u om geen zware software en apps te gebruiken op een Android Media Box. Er zit namelijk geen interne cooling op, waardoor langdurige grafische prestaties worden afgeraden, bijvoorbeeld met Game apps.
- Wij betalen het retour bedrag terug op de rekening waarmee u heeft betaald, om fraude te voorkomen.
- U bent zelf verantwoordelijk voor het installeren van apps en addons. Ook technische vraagstukken, zoals het aansluiten van afstandsbedieningen etc. zijn uw eigen verantwoordelijkheid. Uw gebrek aan technische kennis is helaas geen goed argument om de aankoop te ontbinden.
Ja, ik ga akkoord met de bovenstaande punten. Vul het formulier in en stuur deze altijd mee.
Zonder formulier weten wij niet van welke klant de retourzending afkomstig is en kunnen wij geen retour betaling uitvoeren.